Stupad ränna

Idag är det världsmeteorologidagen, visste ni det eller?
Så jäklans meningslöst..

Dagen har varit helt okej, jag och Tom har jobbat och Novalie har varit på dagis (eller dagiiii som hon säger). När jag kom hem så höll Tom på och laga mat och det var rätt skönt och bara sätta sig ner vid bordet och äta. Efteråt kollade vi på loompa (bolibompa, som för övrigt har blivit värdelöst) och tände lite ljus och hade mysigt, ända tills Tom fick för sig att titta ut genom fönstret för att se stuprännan hänga och dingla farligt nära bilarna. Så det var bara på med kläderna och ge sig ut i skitvädret för att få upp den igen innan den brakade ner.
Jag tog min uppgift som steghållare på fullaste allvar! :D

Novalie har varit med pussig och kramig än någonsin förr. Idag kom hon till och med och bad om puss och kram. Vi höll på att trilla baklänges och tog tillfället i akt, det är ingen som vet när detta händer igen!
Innan läggdags så skulle det pussas och kramas extra mycket innan hon la ner sitt fjuniga lilla huvud på kudden och somnade som en klubbad säl..

Nu ska det ses på Big Brother om en stund och sen ska det sovas. Imorgon blir det kortdag på jobbet och jag jobbar bara till 13 :)

Kommentarer
Postat av: EMY

Hej!

var gärna med & tävla om ett klockhalsband hos www.emys.se i samarbete med butiken kyssjohanna.se



Tävlingen avslutas redan i morgon, så passa på att delta så kan det bli DU som vinner!



http://www.emys.se/2011/03/20/vinn-ett-trendigt-ombloggat-klockhalsband/

2011-03-23 @ 23:14:16
URL: http://emys.se
Postat av: Beatrice, mamma till Devin och liten i magen ♥

Usch ja, bolibompa var mycket bättre förr, men något som jag saknar är disneydags som gick på fredagskvällarna när jag var barn! Jag älskar Disneys nalle puh, kalle anka, musse och hans vänner, knattarna med mera.. :D

2011-04-03 @ 17:55:01
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback