Som en billig fylla (typ)

Det är galet vad trött man kan vara! Men det finns ju en anledning..
Igår kväll kom jag inte från jobbet förrän klockan 23 och var inte hemma förrän 40 minuter senare pga pissvädret som kom natten till igår. Jag kan dessutom inte somna direkt när jag lägger mig utan måste tagga ner en stund och slappna av, så klockan blev mycket innan jag mötte John Blund. Som om inte det var nog så vaknade Novalie mitt i natten och hade tappat bort sin napp någonstans bland miljoner täcken, kuddar och snuttefiltar. Hon var helt hysterisk.
Ungefär här gav jag upp och sa till Tom att nu skiter jag i det här och sen gick jag ner och la mig på soffan och kunde efter en stund somna om! Imorse var det bara till att kliva upp och fara till jobbet.

Jag tror aldrig jag har varit så här trött i hela mitt liv som jag är nu. När jag kom hem var jag tvungen att ta en dusch för att orka hålla mig vaken en stund till, men nu mina vänner är det natten för min del :) 9 timmar tänker jag minsann sova inatt innan det är dags att gå upp igen och göra lite nytta.. Novalie sover och Tom sitter ändå framför tv:n och tittar på nån skitfilm så jag kan lägga mig med gott samvete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback