VAB

Morgonen började som alla andra dagar när vi gör oss iordning, bortsett från att Novalie idag var lite gnälligare än vanligt. När vi var färdiga och påklädda med skor på fötterna så kände jag på hennes panna - kokhet.
När hon kom in till oss inatt kände jag att hon var varm, men vem var inte det? Det har ju varit supervarmt under natten..
Hursom så tog jag tempen på henne, och mycket riktigt så hade hon feber!
Sen var det bara att dra igång karusellen som uppstår. Ringa jobbet, ringa dagis, in på försäkringskassan och anmäla osv. Allt under tiden som Novalie hänger i byxbenet och är jätteledsen.
Det är lite dumt att Tom börjar tidigare, för det gör att det alltid blir jag som får vara hemma åtminstone första dagen och det är på mitt jobb det blir mest problem om man är hemma. Hans robot kan stå en dag, men mina pensionärer behöver hjälp!

Får se hur vi ska få denna dag att gå. Feber i denna värmen - stackars barn <3

Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar & pyret i magen

Men kan du inte göra så att du ringer hem Tom?

2011-06-30 @ 01:31:33
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback