Bildbomb i brist på annat

Fy vad jag är kass på det här med blogg, jag känner inte alltid för det längre så som det var innan. Jag tror det mestadels beror på att jag jobbar som jag gör så när jag väl är hemma har jag ingen lust att sitta vid datorn!

Idag blir Novalie även 19 månader!

Jag bjuder på en liten bildbomb istället för det har jag gott om :)


En trött Novalie på väg hem efter en vecka hos mormor



Här hemma händer det grejer igen! Nytt golv ska nu in i vårt gamla tvrum, här ska det nu bli datarum så fort golvet är färdigt. I skrivande stund har vi ungefär 2 rader golv kvar innan det är klart :)



Novalie är en liten tokunge som mer än gärna klättrar på allt!



Nybadad surfia. Hon gillar verkligen inte att kliva upp ur badet..



Bebis Hayley var på besök!



Lattjo pryl den lilla åker runt i, måste prövas!
Novalies gamla gåstol har blivit lite för liten på längden..



Här ligger dom på rad för blöjbyte!
Novalie som annars hatar att byta blöja lade sig ner frivilligt ??!



Hon skippade det där med blöjbyte för egen del och hjälpte Sarah istället!



Bara för att jag älskar hennes "Hej, jag är nybadad" frilla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback