Ska försöka överträffa mig själv

Tick tack tick tack vad tiden går!
Min underbara karl gav mig sovmorgon idag, men vid halv elva tiden tyckte nog både Tom och Novalie att det var dags för mig att gå upp för då var det slut på friden i sovrummet när han släppte in den lilla rackaren till mig.
Novalie den gullungen hoppade rakt upp och satte sig på mitt ansikte med blöjan full av "hallon" och penicillinkiss. Kiss i sig luktar inte så gott, men om man dessutom går på penicillin som hon nu gör så luktar det extremt vidrigt!

Nu har klockan redan hunnit bli två och Toms föräldrar kommer om en timme och äter middag med oss. Så nu har jag en hel del att göra innan dom kommer för ikväll hinner jag inte. Först och främst måste jag ta en sväng med snabeldraken för mig julblomma har tappat blad som Novalie och katten har haft fruktansvärt roligt med, det ligger alltså torkade och smulade blomblad över HELA storarumsgolvet. Jippi!
Dessutom ska hela min garderob plockas ur och kläderna ska in i den nya (vi köpte 2 nya häromdan) för sen ska Toms pappa hjälpa till och få ut dom gamla..
Sen måste jag ju förbereda maten med!
Men superkvinna som man är så ska detta inte vara några problem, bara unge och gubbe håller sig ur vägen ;)



Såhär ser det förresten ut i den andra delen av storarummet för tillfället..
Tills vi har ett bord och stolar så är det leksrum så länge.


Såhär blev det i nya datarummet när golvet kom på plats :)
Ikväll ska vi försöka få upp lite tavlor så det inte ser så kalt ut.
Andra delen av rummet är tomt för där vet jag inte vad vi ska ha..

Kommentarer
Postat av: hannah

Åh vad fint ni har det Michan! Saknar dig! <3

2011-01-30 @ 14:41:56
URL: http://hannahbjrnell.blogg.se/
Postat av: Ida Tolshagen

Ååå ni har varsin dator hörna..

2011-01-30 @ 15:03:25
URL: http://oxov.blogg.se/
Postat av: Sarah

Det blir så fint när ni gör i ordning! Puss <3

2011-01-30 @ 15:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback