Så var man hemma igen..

För exakt en vecka sedan gjorde jag det sista på jobbet för att sedan gå på ledigt och åka upp till mamma.. Nu har denna veckan gått (alldeles för snabbt) och vi är åter hemma igen.
Det är alltid lika ledsamt att åka hem för man vet att det tar sådan tid innan vi ses igen :(

Väl hemma igår så hade vi mycket att göra! Jag är nu inne på min 4:e maskin med tvätt, det skulle packas upp och sorteras och fixas och donas. Gissa vem som somnade gott igår?!
Ja, inte var det jag iaf. Novalie var det minsann! Kvart i sju gick hon och lade sig, nybadad med klippta klor och rensade öron! Hon sov som en stock hela natten, och troligtvis har hon saknat sin nya BobbyCar för den åkte hon runt på igår från att vi kom hem tills hon somnade i stort sett.

Nu hör jag små elefantsteg från övervåningen så nu är hon nog vaken igen efter vilan. Snart kommer hennes farmor och leker med henne en stund medan jag åker och jobbar.
Vi har valt att inte ha henne på dagis denna veckan då dom slagit ihop flera dagis med varandra eftersom det är så många barn som är lediga.. Men tack och lov att folk är så snälla och ställer upp :)

Kommentarer
Postat av: Satu & My Baby Dolls

Kikar in för att se hur ni har det! Man blir alltid så glad av att läsa din blogg! =) Du skriver så roligt ;)



Hur mår ni??

Kramar!

2011-01-08 @ 00:24:11
URL: http://mybabydolls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback