dagens resultat.

Idag stannade antalet cigaretter på 3!

3!! Det är sjutton ingenting det. Ungefär lika många som jag hinner röka innan frukost..
Just nu är jag en aning röksugen, det går verkligen inte sticka under stolen med men som tur är har jag inte ens några cigaretter hemma och Konsum stänger om en kvart. Själva nikotinbehovet blir ju tillgodosett med sugtabletterna men just nu är jag sugen på blosskänslan.
Det går knappast att förklara för någon som inte har rökt..

Imorgon ska jag städa undan askkopp och alla tändare!


Kommentarer
Postat av: Mamma

JÄTTEDUKTIGT!!! Och så stoppar du en Selma i en burk, så känns det ännu bättre! Kram

2011-12-18 @ 22:53:19
Postat av: Beatrice, mamma till Devin och Lili.

Heja heja!

2011-12-19 @ 19:07:47
URL: http://beabus87.blogg.se/
Postat av: Jonna B!

Va duktig du är Michelle.. :)

Du kommer att tycka det bara är äckligt sen, jag har inte rökt på snart 3 år. Och jag tycker det luktar skit nu!! :) hejja dej!!! kram

2011-12-19 @ 20:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback