2 dagar kvar till julafton.

.. och massor att göra!

Idag har dagen mer eller mindre försvunnit. Efter att ha lämnat Novalie på dagis så åkte jag hem och griljerade 2 skinkor, plockade upp granen och slog in små paket med ischoklad till mina tanter och gubbar. Efter det hade jag rätt ont i ryggen så det fick bli en diklofenak (alvedon hjälper inte). Sen bar det av mot jobbet! 

Som sagt, två dagar kvar till julafton och Toms största problem just nu är vart godisbordet ska stå (???). Då har man inte mycket att oroa sig över! Själv måste jag beblanda mig med idioterna i stan imorgon för jag måste fixa en vit duk till nya bordet och till jul nu ska jag ha röda bordstabletter. Måste även köpa några marschaller att ställa ut på trappan på julaftonskvällen.
Imorgon kommer även mamma och Åke så jag hoppas jag är färdig i stan tills dess för på eftermiddagen innan jobbet ska vi hinna klä granen med. Också givetvis ska det hinnas med att städa också, hur fan ska jag få ihop det här då?

Ja det blir säkert bra!

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Sv; Jag har faktiskt inte ens tänkt på att man kunde internringa med telefonerna, haha, gubben min påpekade det för några timmar sen. Så haj är jag på sånt :D Det brukar va han som håller knas på de tekniska bitarna :D

2011-12-23 @ 02:22:58
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Sara, mamma till tre små troll

Nej pappa gör det på torsdag :)

2011-12-27 @ 20:17:05
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback