En riktig BILDBOMB!

Jag har varit riktig dålig på det här med bloggandet på sista tiden och det ber jag om ursäkt för (om det nu fortfarande är någon som läser).
Hur som har jag haft fullt upp med både det ena och det andra!

Helgen har jag spenderat med dom bästa vännerna man kan ha :) Lisa och Jocke, ni är underbara och jag har verkligen haft en oförglömlig helg!
Här kommer det lite bilder från helgen och senare..



Vi kom inte långt innan det var dags för rökpaus/kisspaus


Hon är helt normal, min kamrat


På vägen ner stannade vi till i Emmaboda hos våran Sally som var på besök hos sin mamma :)


Där träffade vi även BAMSE. Haha, han var lika stor som min tumnagel typ..


Lisa rockar loss i bilen


Mysigt med frukost på morgonen utanför husvagnen :)


Sen bar det av mot Öland!!


Taggade för utflykt!


Nått slott på Öland


Jaha där gick det kossor i havet..


Söt liten ko!


Jocke byggde ett litet torn med stenar


Vi besökte den här fyren


168 trappsteg och lite mjölksyra i benen..


<3


Kämpigt..


Längst uppe, rackarns så högt det var..


Vilken trio!


Min fina och Jag


Vilken utsikt!


Tillbaka i Kalmar, några blev sugen på chips så det bar av till Ica Maxi.
Insåg när jag såg denna bilden vilket långt hår..


På väg hem stannade vi till i Oskarshamn, också så himla fint!


Jocke höll på att trilla.. det var lite kul :)


En boll vid havet


Där stog det en liten båt med

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


Hem kom jag till en febrig Novalie.. Här myser hon med sin bästis, och somnar


Den här lilla sötnosen kunde jag inte låta bli att ta kort på idag, så hiiimla söt!


BUSTED!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback