En dag mindre kvar på semestern..

Idag har det varit varmt, och inte så lite heller! Temperaturmätaren i bilen visade 28 grader på förmiddagen. Ungefär i samma veva gav jag upp och ringde till Sarah och frågade om hon och Hayley skulle med till stranden en stund och det ville dom!
Så in till Habo, in med en bilbarnstol till och se bar det av mot Furusjö där resten av Habo och Mullsjö spenderade dagen. Vi badade, åt kakor och drack saft. En väldigt trevlig dag! Novalie sov som en stock i bilen på väg hem när vi hade lämnat av våra extrapassagerare så henne flyttade jag bara över till vagnen och ställde i skuggan i trädgården så sov hon vidare en timme till. Sen blev det mat och lite annat smått och gott.
Lite senare kom Novalies bästa kompis Lisa och sen även Ulrika. När jag hade fått lilla skruttfisen i säng så åkte jag, Lisa och Ulrika och badade, det blev mitt premiärdopp i vättern för i år och det var faktiskt hyffsat varmt!

Tack för en jättetrevlig kväll, om ni bara visste vad bra ni är! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback