Vilket väder!

Jaha, från att gå till ösregn så har nu vädret slagit om till strålande solsken och 20 grader varmt, det gillar vi! :)
Trots det vackra vädret så måste det städas inne för det ser ut som hej kom och hjälp mig och 7 svåra år och ett nödår typ!
Det lilla vackra barnet har med nöje spridit ut grejer över hela golvet och det är både hennes leksaker plus våra grejer som hon rotat fram ur lådor och skåp så jag tänkte passa på att ta det medan hon sover så slipper jag ha henne som går efter och plockar ur det jag stoppar undan.
Sen ska diskmaskinen plockas ur och sängen ska bäddas och blää vad mycket det blev helt plötsligt!
När jag väl är färdig med det så skulle vi behöva åka ner till biblioteket med och lämna tillbaka några böcker och låna lite nya :) ska slå en pling till Sarah och se om hon är hemma och vill följa med till någon lekplats så Novalie får åka lite kana!

Det här blev ett sånt tråkigt detta-ska-vi-göra-idag inlägg. Dom är inte så kul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback