Måndagslistan

Idag är jag glad för att:

♥ Det gick bra på BVC
♥ Jag har världens underbaraste familj! (det har jag ju iof på tisdgar med)
♥ Om 4 dagar fyller Novalie ett år och då blir det kalas!
♥ Snart kommer mamma och Åke och hälsar på
♥ Jag har köpt Cola
♥ Novalie sover hela nätter (inte jag, jag måste gå på toa minst 3 gånger..)
Sara är en otroligt bra kamrat!
♥ Jag har fått en del läsare på bloggen
♥ Det har varit fint väder så till och med jag fått lite färg
♥ Snart får jag börja fixa med huset
♥ I veckan ska vi köpa sand till sandlådan och då har vi nått kul att leka med ute :)

Jepp, jag är glad idag :) nu ska jag snart lägga mig och läsa en stund! Ingen som vet hur morgondagen blir med Novalie med tanke på sprutorna..




Haha ne Veronica, jag är inte gravid! Jag är bara allmänt en väldigt kissnödig människa ;)

Kommentarer
Postat av: Sara 20år & tvåbarns mamma

aww gulle dig, du är en otroligt bra kamrat du med

2010-06-07 @ 22:49:46
URL: http://neccin.blogg.se/
Postat av: Niccan

Gravid? Tänkte iom att du ränner så på toaletten på nätterna ;-)

2010-06-08 @ 10:15:18
URL: http://niccan.blogg.se/
Postat av: Niccan

På tal om att få färg, jag brukar ju heller aldrig få nån och speciellt inte såhär tidigt, men iår har jag fått det. Och vad händer då? Jo jag åker på soleksem... Så nu måste jag täcka över när jag är ute. suck

2010-06-08 @ 10:16:25
URL: http://niccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback