Mamma vill ha..

Jag vill ha nya möbler till köket! Är så trött på det halvrunda köksbordet som vi har nu med iläggsskiva som inte alls är samma färg som resten av bordet.. Det är så nååt intressant längre!
Men jag hittade detta:
Tyckte det var lite snoffisgt :) dessutom i ek så det passar med våra luckor! Än så länge.. Vet inte om jag är lite sugen på att måla dom eller nått, det blir så mörkt i köket.
Skit samma, dom skulle passa både med eken och med vitt!

Tyckte det var lite snoffisgt :) dessutom i ek så det passar med våra luckor! Än så länge.. Vet inte om jag är lite sugen på att måla dom eller nått, det blir så mörkt i köket.
Skit samma, dom skulle passa både med eken och med vitt!

Någon gång i framtiden ska det även fixas iordning i stora rummet och då skulle detta vara fint som matsalsbord:
Jag gillar ek..

Nu är det sovdags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback