Tillbaka!

Nu har mamma åkt hem :( efter nästan en vecka här hos oss.. Allt kommer återgå till det normala!
Vi har hunnit med och bada, åka till Ullared, och bara umgås och det har varit jättemysigt!
Igår var vi ju som sagt nere i Ullared och shoppade och jag hittade en hel del roliga och fina grejer.. Däremot blev jag jättebesviken över att jag inte hittade regnkläder till Novalie till dagis i höst men det får jag väl köpa här hemma på stan. Vilka butiker har bra regnkläder till ett inte alltför saftigt pris?

Här kommer ett litet axplock från igår :)


En liten sulky till Novalies docka :)



Lite till Tom, kalsonger, strumpor, morgonrock och Riesen



Lite till mamma Michelle, presentpapper, trosor, bh:ar (!), trosskydd, fotohörn och 2 plädar!



Mer till mamma, en klänning att ha på bröllopet, leggings och linne!



Lite sånt där allmänt



Lite till Novalie :) 7 paket våtservetter, sandleksaker, nappflaskor, en väska till dagis, nappar och en potta som spelar en liten melodi när den blir blöt.



4 pyjamaser till Novalie



Ännu mer till Novalie..


Sen blev det lite annat smått och gått som jag inte orkar ta kort på :P



Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilka fina grejer ni hittade!

2010-07-14 @ 10:59:18
URL: http://mamzterblog.soclog.se
Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar

Jag är inte alls avundsjuk på din klänning eller så, inte alls...

2010-07-14 @ 19:20:26
URL: http://neccin.blogg.se/
Postat av: Jonna ponna!

Jag har köpt regn kläder till Filippa på olssons på österängen (där vid monkey town). Dom har massor och det är billigt där också, tro ja betalade 119 kr för byxa och jacka, ja köpte både fodrad o icke fodrad. Finfin klänning du köpte och ullareds våtservetter är as bra =) pusss

2010-07-14 @ 23:56:52
Postat av: anki

klänningen är jätte fin :)

tror dock vi har lite samma smak då jag köpte en sådan fast i blått sist jag var i u-red:) hihi :)

2010-07-15 @ 12:26:51
URL: http://mammamumin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback