Sommar och sol

Natten på jobbet gick rätt okej, med undantag från några uppstigande på morgonkvisten och några kisspauser. Problemet är bara att det i det lilla klaustrofobiska jourrummet blev det ca 30 grader så jag vaknade några gånger av att jag svettades som en gris! Jag kände mig helt enkelt som en svettandes klimakteriekossa i sina bästa dar!
När jag väl fick gå hem imorse så var jag så slut att jag inte ens orkade gå därifrån så jag hängde kvar en kvart och bara satt innan jag orkade masa mig ut till bilen som stog och jäste i solen. På väg hem köpte jag med mig frallor och jordgubbar till frukost :) då blev minsann lille karl glad!

Annars idag så har vi varit i Norra Hammar och hälsat på Ann-Sofie, Henrik och Maja som vi låg på BB tillsammans med och det är alltid lika trevligt!
För övrigt så har vi bara svettats och svettats idag och klagat lite på värmen, så när vi kom hem så badade både jag, Tom och Novalie i hennes lilla pool i trädgården. Det var lite trångt men Novalie tyckte det var jättekul att det var någon mer som badade!



Novalies farmor hade varit här igår och lämnat detta urgulliga sommarsetet :)
Det ska hon få ha på släktkalaset i augusti tänkte jag.


Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Ohhh så fint! Hoppas jag också kan få bidra med nåt som är lika härligt när vi kommer ner!:=)

Kram mina älsklingar!

2010-07-04 @ 16:02:58
URL: http://mammasnovalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback