Morgonstund har guld i mun

.. eller nått!
Jag vet inte ens varför jag är uppe. Både Tom och Novalie sover som grisar på övervåningen och här sitter jag i min ensamhet.
Ute pissar regnet ner och det blåser satan. Temperaturen håller sig stadigt på hela 12grader! Jag tror det kommer bli en härlig dag det här minsann..

Efter den här helgen kommer jag vara helt slut och sova i flera dagar tror jag. Den ska mestadels spenderas på jobbet, med undantag för att jag kommer hem och sover. Idag jobbar jag 12.45-20 och imorgon 8-15.
Mitt i allt det här ska jag trycka in ett bröllop imorgon när jag slutar! Bröllopsfesten ska hållas i Huskvarna så när Novalie börjar bli trött och Tom åker hem med henne så ska jag åka upp till Sara och sova hos dom för på söndag morgon klockan 10 ska jag vara på jobbet igen och ha natten med till råga på allt. Så måndag morgon klockan 09 tar min helg slut! Jag fasar för att jag kommer vara en smula döende då..
Jag kan iallafall trösta mig med att jag jobbar med bra personal i helgen!

Nehe nu ska jag passa på att packa in 2 paket jag sålt på tradera som ska skickas under helgen med. Det kan vara rätt smart att göra det medan Novalie sover så jag får göra det ifred ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback