Fredagkväll

.. men inte för att det är någon större skillnad på vardag och kväll för mig men iaf! Största skillnaden är väl att Tom är ledig imorgon och brukar palla vara vaken lite längre, men idag hade han huvudvärk stackaren och gick och la sig tidigt.
Så nu sitter jag här igen och ugglar framför datorn med Novalies springande i cirklar i gåstolen, hon har bestämt sig för att absolut inte sova! Troligtvis somnar hon nog i mitt knä så fort vi sätter oss framför tv:n för att titta på Morden i Midsomer :) men innan dess ska jag ta på mig pyjamasen och borsta Novalies tänder..

Morgan har ju varit här med! Och han fick igång spelet! Det komiska var att han bara avinstallerade och installera om så funkade det! Precis samma sak som vi gjort ett antal gånger men inte lyckats..

Imorgon blir det lugna gatan :)

Kommentarer
Postat av: ~ Beatrice, en 22-årig mamma & sambo ~

Nej, jag har bara Sims3, det första spelet.

Men det räcker med det tycker jag. Det är skoj som det är :) Hihi. Jag brukar spela på kvällarna då jag har tid o Tommy kan ta Devin. Kram

2010-01-09 @ 12:42:54
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback