Äntligen kväll! Eller natt..

Lillskruttan sover så gott i sin säng, hon var supertrött när jag kom hem från jobbet så det dröjde inte länge innan hon somnade i min famn..
På jobbet gick det bra, 3 timmar går ju så fort och läget var hyffsat lugnt idag så jag slapp huvudvärken man kan ha efter ett 12-timmars pass under det taket. Men usch vilket väder när jag åkte hem!

Imorgon är det en ny dag och jag hoppas innerligt att Novalie är snäppet gladare än idag, men det tror jag nog för alla har vi våra dåliga dagar!
När vi har vaknat imorgonbitti ska vi bege oss ner till stan och köpa lampa till bilen som självklart pajat när det är så äckligt mörkt ute och sen ska vi åka upp och hälsa på Jonna och Filippa :) Tror även jag ska ta en sväng förbi Sara och lämna lite kläder så jag blir av med dom.. 5 påsar står det här ivägen knökafulla med kläder!

Imorgon blir en fullsmockad dag minsann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback