Nu ska det firas med tårta!

.. inte riktigt kanske men det skulle man kunna gjort.

Novalie har nämligen varit på BVC idag och hon har nu passerat 9-kilos strecket! :) hela 9265 väger hon nu, äntligen börjar det hända något och det går åt rätt håll! Hon har även växt 2 cm till på längden och är nu 80 cm lång, vilket jag kan tycka är lite lustigt med tanke på att hon inte kan ha strl 80 i byxor längre..

Idag blir det lugna gatan här hemma, ska tvätta lite och plocka lite (som vanligt när man har småbarn), Vi ska även försöka få in alla för små kläder och bebissaker i garderoben på något vis.. Ikväll får Novalie följa med ner till jobbet på lite julfika, hoppas hon kan uppföra sig så man slipper skämmas haha. Jag har även fått klartecken från jobbet om att jag fått ledigt i mellandagarna så på måndag kväll eller tisdag morgon, beroende på vädret, så åker vi upp till mamma och är över nyår :)

2 dagar kvar till julafton.. Novalie har fått tag i ett gäng julklappar som jag ska lappa ihop pappret på och sen ska vi byta bjsblöja, faan vad det kan lukta från den lilla människan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback