Nej inte igen!!

Morgonen rullade igång som vanligt här hemma hos oss vid 05.30 och allt var som vanligt, vi var trötta och jävliga. Tids nog så kom vi iaf ut genom dörren och packade in oss i bilen, jag och Novalie eftersom Tom åker åt andra hållet.
Precis när vi kommer ner till Habo och det inte är långt kvar till dagis så får mini-Grisen en megahostattack som avslutas med att hon spyr ner hela sig själv med slem.. Så det var bara till att vända hem igen med kräkig unge!
I sista minuten fick jag ringa jobbet och berätta att jag var tvungen att vara hemma idag för inte kan jag skicka henne till dagis när hon är på det viset! 
Såhär var hon förra gången hon var förkyld med (för typ 2 veckor sen), men då spydde hon bara på natten.

Hon har även hunnit bada eftersom hon körde ner handen i blöjan och kliade sig på skinkan, och ni kan ju gissa vad som fanns där i, inte var det blommor iaf..
Jag får väl passa på att utnyttja tiden och städa lite idag. Kräkiga ligger redan i torktumlaren så det är väl bara till att tvätta allt annat med när jag ändå är i farten!

Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till Devin & gravid ♥

Mmm, det är härligt att vara förälder ibland ;) hihihi.

2010-12-17 @ 12:16:01
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback