Mellandagsrea!

Sådär ja, julen avklarad och vi har gått in i mellandagarna i väntan på nyårsafton för att sedan på nytt försöka lära sig en ny siffra i årtalet.. Det tar ungefär ett halvår att lära sig och när man väl kan det så är det nästan dags igen!
Igår kväll efter jobbet for vi upp till min mamma i Dalarna . Allt gick jättebra, Novalie var hur glad som helst i bilen tills hon började bli hungrig efter ca 2 timmar. I med en banan i ungen och sen sov hon en stund, sedan vaken och glad resten av resan :)
Tom körde första halvan och jag tog andra halvan. Det är så skönt när man kan bytas av så man slipper sitta och köra hela vägen själv.
Idag har vi varit och kikat lite på mellandagsrean inne i Ludvika (jag, mamma och Novalie) och vi hittade lite tjusiga saker!
Novalie blev bortskämd av mormor och jag köpte mig en tröja och ett par leggings!
Till Novalie från mormor
Själv köpte jag bara en tröja till Novalie
Synd att det inte är rea året runt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback