Dag 7 - min bästa vän

Det här är nog den del av detta som är lite enklare att skriva. Förr i tiden så hade jag mycket vänner, eller ett par nära vänner och massor med kompisar! Det förändrades ganska snart efter att Novalie föddes och vi gled allt längre ifrån varandra..

Under tiden jag gled längre från mina andra vänner så kom jag att hamna allt närmare en speciell person - Sara. Vi satt i en liknande situation där vi båda var gravida (flickorna föddes med 2 månaders mellanrum) så vi hade mycket gemensamt och umgicks allt mer, både före och efter barnen föddes.
Vår vänskap var inte självklar från första början utan det började med att vi hamnade i samma klass men det tog väl ett år ungefär innan vi ens pratade med varandra.

Men nu är hon min bästa vän och vi står varandra väldigt nära och vet det mesta om varandra!
Jag måste nog ta och slå henne en pling nu, det var länge sen sist :)


Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar

<3

2010-12-07 @ 17:03:45
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback