Vilken söndag..

Vilken skitdag rent ut sagt. Allt som kan gå fel har verkligen gjort det med..
Dagen började iof ganska bra, ända tills jag upptäckte att jag faktiskt hade klivivt upp ur sängen och åkt till jobbet en hel timme för tidigt! Jag åkte upp till pappa en sväng och satt och uggla vid köksbordet.
Vid det här laget tänkte jag att det inte kunde bli värre än det redan var men ack så fel jag hade.

Väl på jobbet så behövde det hndlas lite och pissregnar som det gör så var jag inte sådär supersugen på att gå bort till Ica så jag tog bilen. Inga problem, det skulle ta högst en kvart fram och tillbaka.
HAHA tji på mig igen! I rondellen här borta så fick bilen snespel och höger blinkers börjar lysa. Den blinkar inte utan bara lyser och vägrar sluta!
Jag fick så fint slå en pling till pappa bildoktorn och avreagera mig en aning och fick order om att komma upp på rasten. Sagt och gjort, jag åkte upp på rasten. Pappa pillar lite på batteriet och kör ner handen och vickar på några sladdar så voila! Nu mår bilen som den ska igen :)

Allt detta har gjort mig på så sjukt dåligt humör och för tillfället är jag supertrött och vill bara åka hem och sova i någon vecka eller två, men det går ju inte för imorgon ska jag ju på jobbintervju och sen ska jag och Novalie leka med Sara och Co för det var länge sen. Tom börjar jobba imorgon igen så det blir några veckor jag har Novalie själv innan hon börjar på dagis. Det ska bli riktigt spännande och se hur det går :)

Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar

Jobbigt dö, din bil är lite självmordsbenägen har jag upptäckt. Men jag längtar tills i morogn iaf och då ska vi va glada hela dagen, tom kommer ju efter jobbet med så våra män kan leka med :D

2010-08-08 @ 16:51:27
URL: http://neccin.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej! Skulle kommentera på inlägget nedanför "om jobbet" men det gick inte! :)

I alla fall, vad roligt att dom hörde av sig! :)

Man får allt en liten knuff uppåt i självförtroende-stegen när dom hör av sig! :)

2010-08-10 @ 08:38:33
URL: http://sandrastomberg.com
Postat av: Ida Tolshagen

Hallå Ses vi på lördag? Va ju typ ett år sedan jag såg er så det ska bli kul. har ställt en fråga til dig i spalten brevid.. Tänkte om du ville svara på den. kram

2010-08-10 @ 09:35:18
URL: http://oxov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback