Oj oj nu är det fullt ös medvetslös..

Nu har vi varit en sväng på dagis och träffat fröknarna och dom nya kompisarna en sväng :) Det var bara en timme idag för att hon ska få bekanta sig med miljön, men imorgon blir det en längre stund och då ska Tom följa med också.

Innan vi åkte imorse så ringde även chefen från hemtjänsten och frågade om jag kunde gå brevid redan idag istället för imorgon för isf så skulle jag få åka själv på några besök imorgon. Sen skulle vi även gå igenom lite papper i eftermiddag och hon hade en schemarad till mig som jag skulle kunna få börja gå på redan nästa vecka! Just nu känner jag att jag har sånt flyt med allt samtidigt som det blev väldigt rörigt helst plötsligt..
Novalie har inskolning på dagis, jag ska börja jobba och samtidigt har vi hennes gastroskopi med mitt uppe i alltihop! Men allt blir nog väldigt bra bara vi kan komma in i lite rutiner så småningom :)

Jag gick ju brevid igår med och det gick bra :) alla var väldigt trevliga, både boende och personal. En bättre personalgrupp får man ju leta efter och jag tror jag kommer trivas jättebra!
Nu ska jag ta och ringa Tom och berätta att han får ta Novalie ikväll för jag åker i stort sett direkt när han kommer hem från jobbet.

 


Eftersom jag fortfarande inte laddat kameran efter 2 dagar så får jag bjuda på en gammal bild på mina favoriter :)


Kommentarer
Postat av: Johanna - mamma till Leia

sv: precis! ska nog skaffa såna när det är dags för dagis här. slipper dom ta fel :)

2010-08-23 @ 15:09:46
URL: http://johannaostblom.blogg.se/
Postat av: Jeanette - Tävling pågår

skönt det gick bra på dagis

2010-08-23 @ 21:18:06
URL: http://babydjungeln.se
Postat av: Stine

va skönt att allt gick bra!!

tack för din kommentar

Kramis

2010-08-24 @ 17:53:39
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/
Postat av: LillSarah

Underbar bild :)

2010-08-25 @ 17:14:22
URL: http://toffelsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback