Muntergöken Novalie

Novalie har sovit jättedåligt och är nu supertrött och gnällig. Jag förstår inte vad det varit med henne dom 2-ö3 senaste nätterna :/ hon vaknar helt hysteriskt och vägrar somna om. Hon bara gråter och gråter tills hon somnar om igen.. Vet inte om hon drömmer läskigt eller om hon kanske har ont i tänderna eller kanske har växtvärk. Jag tror mer på något av det sistnämnda för nu under morgonen så har hon suttit och lekt och helt plötsligt börjat gråta.. Jobbigt är det iaf med den här hackiga sömnen för oss båda.

Sen kan det ju och andra sidan vara magen med eftersom läkarasen fortfarande inte hört av sig så hon fortfarande måste äta mat med gluten. Jag ska göra ett nytt försök att få tag på dom idag!



Korten jag skickat på framkallning kom igår så nu har jag pulat ihop kollaget med familjen
som Novalie ska ha med sig när hon börjar på dagis :)
Problemet var bara för litet papper och för stor familj..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback