Måndag i Huskvarna

Vill bara meddela att jag tyckte det gicl helt okej på intervjun igår :) men en sak som oroar mig är att dom inte ska välja mig bara för att jag har ett barn som kan bli sjuk någon gång så jag måste vara hemma från jobbet.. Vi får väl se om dom hör av sig!

Under tiden jag var på intervju så var Novalie uppe hos Sara och Jonny och lekte med Arabelle. Det är så sjukt kul att se dom tillsammans nu för varje dag som går så får dom mer utbyte av varandra. Igår när jag och Jonny vari lekparken med barnen så stog dom och petade på varandras näsor och gav varandra småpussar :) det klockrenaste var nog ändå när dom stog ute på altanen och skrek ajajaj till varandra!
Efter ett tag kom Tom med och umgicks med Jonny en stund och spelade WoW och sen så åt vi lite tacos och bara va.



Jadie var barnvakt åt Novalie en stund! Helt plötsligt satt Novalie i Jadies knä och klappade henne fint på huvudet :) som sagt, tur att hon inte väger mer än hon gör, då hade lillstackarn blivit mos..
Eftersom Sara var så duktig och tog fram kameran så lånar jag bilderna!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback