Sorgligt men sant

Jepp, jag är tjock och har ett BMI som är alldeles för högt. Nej, jag ska inte förneka det för jag kommer knappast i mina gamla kläder för det.
Tills Novalie fyller 25 ska jag skylla på henne. Jepp det ska jag!
Jag har ju alltid varit stor men det blev knappast bättre efter graviditeten. Jag gick ju ner en del, men sitter man hemma med en skrikig nyfödd så dränker man sina bekymmer i allt vad fett och socker heter..
Känner mig så ofräsch nu för tiden för att jag bara kan ha mina mjukisbyxor och Toms tjocktröjor :( Jag har ju nästan till och med glömt bort hur man sminkar sig, och känslan av hur det känns att vara nerklämd i ett par jeans är ett minne blott vill jag lova.
Tror en stor del beror på att jag går hemma och gräver i skafferiet en gång i kvarten. Den dagen jag börjar jobba igen, då jävlar mina vänner ska jag fetingbanta och bli en kalaspingla och lyxa till det och gå till frisören till och med! Förresten, jag är sugen på att börja jobba..

Vi kan nu konstatera att Michelle har fallit ner i småbarnsförälder-träsket! En snorkråka i håret och lite mat på benet, vad gör det om 50 år?

Kommentarer
Postat av: Sara 20år & tvåbarns mamma

Då är vi två :/

2010-04-09 @ 11:11:51
URL: http://neccin.blogg.se/
Postat av: Sandra - Sebastian&Kaspers mamma

nää då är vi 3 isåfall!!!!

2010-04-13 @ 01:05:38
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback