Kläder i drivor!

Vi håller ärligt talat på att drunkna i kläder här hemma.. Mina kläder, Toms kläder, Novalies kläder. Kläder hon kan ha, kläder hon snart kan ha, kläder som är för små och kläder som är alldeles för stora! Kläder som är rena, kläder som är smutsiga, sånt som är använt nån gång men inte smutsigt så man vill inte lägga in det i garderoben! Jag blir tookig och jag skojar inte, jag får snart söka hjälp för detta..

 
Novalies garderob håller på att sprängas


Alldeles för stora kläder fick plats i en gammal avdankad byrå


För små kläder, får stå i ett hörn tills Sara vill ha dom


Tvätthögen. Som inte krymper där den ligger!
Den väntar på den dagen jag orkar bära ner och tvätta skiten..

Kommentarer
Postat av: Sara 20år & tvåbarns mamma

Om det blir jobbigt att ha kläderna i hörnet kan jag ta dom nu och ställa dom i förrådet så länge :)

2010-04-06 @ 21:38:01
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback