Härlig dag

Idag har varit en riktigt varm och skön dag och vi har haft jättekul!
Jag vaknade imorse av att jag i babyvaktern hörde Novalie ligga i sin säng och hicka och bara vara allmänt glad, så jag låg en stund och lyssnade innan jag gick in och tog upp henne. Det var också ett sätt att vakna på.. Haha.
Sen gjorde vi oss iordning för att åka ner till Huskvarna och öppna förskolan där vi skulle mäta upp Beatrice och Devin. Lillfröken tyckte det var lika roligt som vanligt och "pratade" med alla mammor. Det bästa var en mamma som utbrast "men oooj så många tänder!", klockrent! Sen frågade hon hur gammal hon var och när jag sa att hon var 10 månader så sa hon att det var inte dåligt. På öppna försklolan så träffade vi Elin från jobbet och hennes lilla Tilde :)
Sen bar det av till Stadsparken för lek och grillning. Både Novalie och Devin inveg stadsparken med att sova men sen var det full rulle på Novalie iaf, Devin han fortsatte att sova. Efter en stund dök Sara och la familia upp med :)
Novalie gillade verkligen stadsparken och det gjorde jag med för den delen! Vi gungade, åkte rutchkana, kollade på ankorna och gungade gungbräda!

















En trött Novalie somnade gott efter denna dagen!

Kommentarer
Postat av: Sara 20år & tvåbarns mamma

''Efter en stund dök Sara och la familia upp med :(

'' Du gillar verkigen mig va? Nästa gång ska jag stanna hemma så slipper du göra sura miner ;P

2010-04-12 @ 23:14:18
URL: http://neccin.blogg.se/
Postat av: Beatrice (mamma till Devin)

Haha, jag tror att hon skrivit fel bara, Sara.

Vi får ju iaf hoppas det ;)

2010-04-13 @ 07:21:07
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback