Dagis

Jag vill verkligen ut och jobba! Inte för at jag har nått ordentligt jobb men jag vill iaf ha chansen att tacka ja om man skulle söka något..
Jag hade ju tänkt vara hemma med Novalie tills hon blir 1½-2 år men som jag känner nu så tror jag det blir bäst med dagis för både hennes och min del. Igår satt jag och tittade igenom Habo kommuns hemsida för att få en uppfattning om var dagisen låg och hur dom arbetar. Så till hösten är tanken att det blir dagis för lillfröken :) då har hon hunnit bli 1½ så det känns ändå rätt okej!

Innan jag skickar in köanmälan så vill jag gärna se hur dagisen ser ut och så och hur personalen verkar. Så idag har jag ringt till Slättens förskola inne i Habo för att se om man får komma och kika. Supertrevlig var tjejen som jag pratade med och vi får komma och titta redan i eftermiddag! :) ska bli spännande med tanke på att jag aldrig satt min fot på ett dagis..
Sen är det 2 dagis kvar som jag skulle vilja se. Är dom okej så har jag mina 3 önskemål till den lilla listan som ska in till kommunen.
Vad jag gillar är att dom flesta dagis i Habo är ganska nya vilket innebär att dom är hyffsat ljusa och fräscha!

Nu ska jag klä på mig medan Novalie sover och sen ska vi åka in till Habo och följa med Sarah till MVC innan vi åker till förskolan :)

Kommentarer
Postat av: Sandra, 21 år -Sebastian&Kaspers mamma

tänkte bara säga om du inte vet att de inte är ett måste att fylla i alla fälten på önskemål=)



sebbe ska me börja till hösten=)

2010-04-26 @ 16:35:20
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback