Staden idag

Lillskrutt har somnat, klockan är prick nio. En alldeles lagom tid att somna på för henne :)

Idag har jag och Novalie varit nere i stan :)
Skulle åkt till Alexandra och fikat men det blev inte så.. Så vi åkte upp till Sara istället! Efter att båda barnen ätit osv åkte vi ner till stan, blev en sväng in på Rusta som jag inte varit på sen gud vet när.. Länge sen iaf!
På vägen hem till Sara blev det McDonalds, så himla gottans!!

Imorgon är det lördag, då kommer Ann-Sofie och Henrik med lilla Maja och hälsar på, ska bli superkul och träffa dom igen! För den som inte vet så låg vi samtidigt på BB, Maja är några dagar äldre än Novalie.
Klockan 13.00 serveras det kassler med klyftpotatis (hemmagjord såklart) och bearnisessås (tror jag, eller om jag gör egen stekskysås kanske).

Hoppas Tom kommer hem snart, känner mig lite ensam.. Han är hos Jim och dricker kaffe och tjatar, jag som hade tänkt att vi skulle se på film, men det får bli när han kommer hem om det inte blir för sent!
Nu ska jag se klart på kniven mot strupen, den svenska versionen av Elaka kocken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback