Sega söndag!

Jahapp, då var det söndag igen, förstår inte att helgen går så fort! Tom och Sanna är och handlar i stan, men jag tog mig friheten att vara hemma med lillfisen. Imorgon ska jag och Novalie åka ner till jobbet och fylla i lönelistan så vi får lite pengar nästa månad med :)

Julbordet igår var jättegott! Dessvärre tyckte inte Novalie om att gå på julbord så vi var hemma redan vid kvart över sju igen! Det var mycket folk och mycket prat och hon var supertrött och kunde inte somna, så vi slängde i oss maten och åkte hem. Väl hemma var hon pigg som en lärka och somnade inte först vid tio eller nått efter att ha hållt låda ett bra tag. Fast och andra sidan gjorde det att vi fick sovmorgon idag, hon vaknade itne först tjugo över tio, härligt! Så efter att hon hade ätit åkte vi ner till Habo en sväng och köpte välling och lite blöjor :)
Nu väntar jag bara på att dom ska komma hem, jag är superhungrig och det finns inte mycket kul i kylen!

Lillskruttan sover, hoppas bara hon inte vaknar av att grannarna håller på och testskjuter sina gevär.. Himla nötter! Skrämmer skiten ut varenda levande varelse på flera mils avstånd!

3 minuter senare: Novalie är vaken efter att dom skjutit ett dunderskott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback