Så trött!

Lillskruttan sover, hon somnade helt utslagen redan vid halv åtta idag efter en flaska ersättning.. Så nu sitter jag här i min ensamhet och funderar på ett liv efter jul, också helt utslagen. Är så trött att jag inte orkar lyfta på mig och gå och lägga mig! Då är det illa..
Men det är jobbigt att gå och lägga sig, man måste släcka ner, borsta tänderna och leta reda på tofs så inte håret trasslar sig totalt under natten!

Fast det vore ju för himla gott och krypa ner i sängen och läsa lite tills man somnar. Har inte mycket kvar i den jag läser nu, Spökflickan av Torey Hayden. Superbra! Författaren är barnpsykolog och skriver i olika böcker om upplevelser hon varit med om, detta är andra boken jag läser nu.
Jepp det kör vi på, sängne här kommer jag!



Gladfisen fick sitta i sängen medan mamma
plockade in kläder i garderoben :)


Kommentarer
Postat av: Niccan

Oj, vågar du ha sängen så högt upp när hon kan sitta?

2009-12-02 @ 19:26:06
URL: http://niccanbloggar.blogspot.com
Postat av: Michelle

Hon sätter sig inte upp själv än, överdelen är lite tung, ocj hon är inte så smart så hon tar tag i kanterna heller.. Ska sänka den nu till helgen tänkte vi, det får Tom fixa för jag och Ikea kommer inte överens!

2009-12-02 @ 22:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback