Hem ljuva hem

Äntligen hemma igen! Trodde jag aldrig skulle få komma hem igen.. När jag klev ur bilen så möttes jag av Sanna och Novalie som skulle gå ut med hunden så jag gick in och gjorde iordning lite frukost, nudlar.

Klockan 10 var det bestäms att Danne skulle komma och tapetsera klart, helt okej! Han skulle ha med sig barnen, också helt okej för dom är ju så pass stora och inte så högljudda.
Det omständiga var bara att det kom mer besök som jag inte hade räknat med så att ta det lugnt var liksom kört!
Hade behövt lägga mig en stund nu innan julbordet, men det får väl bli att åka hem tidigare ist.. Även om jag har sovande natt så sover man inte så djupt och absolut inte lika gott som hemma, så kalla sig utvilad är ju synd! 

Nu har jag duschat iaf, fick passa på när Novalie sover! Ska plocka fram lite kläder till henne så det bara är att byta om på henne efter att hon ätit precis innan vi ska åka, blir så kladdigt annars ;)
Kan inte riktigt bestämma vad hon ska ha, förra året har jag för mig att det var rätt kallt i den lokalen, fast å andra sidan så är vi många fler i år så då blir det nog varmare för det med.. Får se vad det blir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback