Ullared igen!

Har fått för mig att jag ska till Ullared på Onsdag! Dagen innan julafton.. Då brukar det inte vara så mycket folk :)
Jag har ju några julklappar kvar och handla och sen behöver ju lillfisen lite nya kläder (igen!) för om jag åker ner dit så kanske vi kan skita i mellandagsrean för den vill mamma inte gå på iaf..

Har redan börjat med en liten lista och än så länge finns detta me:
-Boxerkalsonger till Tom
-Nappar
-Kläder till fisen
-Pop-up leksak
-Nalle-puh tyg, så jag kan få tummen ur röven och sy ett par gardiner
-Ramar
-En jacka till mig!
-Mjuka klossar
-Trådlabyrint
-Julklappar

Än är inte listan så lång med den hinner nog fyllas på kan jag tänka mig.. Konstigt egentligen hur taggad man är inför en Ullaredsresa med tanke på att varenda gång man varit där så är man lika jäkla trött och sliten varje gång! Denna gången hoppas jag på att det inte är så mycket folk, och det ska det tydligen inte vara dagen innan julafton så jag hoppas det stämmer! Det kanske gör att man kommer snabbare fram och fortare hem så man kanske inte är lika trött! vad vet jag.. På onsdagkvällen kommer mamma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback