Saknar mina älsklingar!

Sitter på jobbet nu, har ännu en gång natten.. Här är det rätt lugnt ikväll och snart blir det sängen för den sista som är uppe. Jag sitter här i min ensamhet och tänker på mina älsklingar Tom och Novalie, saknar dom jättemycket! Inatt får jag sova själv, bara en sån sak som att det alltid finns någon som vill sova med mig saknar jag!

Inatt är dessutom första natten lillskruttan sover borta själv, hon är hos sin farmor. Jag skickade ett sms för en stund sen och frågade om allt gick bra, och det gjorde det, hon hade sovit sen kvart över 8 ungefär, och det är ju positivt! Men det känns konstigt att bara veta att hon inte är hemma! Men hon har det bra!
Längtar tills imorgon bitti när jag vaknar, för då ska jag hämta henne :) sen på kvällen bär det av till Nässjö (av alla ställen på jorden) för min supergravida väninna har hittat en syskonvagn där. Hoppas inte GPS:en ljuger för mig imorgon bara så vi hamnar helt åt skogen.. Fast och andra sidan, gör vi det så vet jag iaf att vi kommit rätt!

Natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback