Söndagkväll..

Nu är helgen över och barnen har gått till Tom :( så jobbigt när dom båda blir så ledsna.. Just nu är det såhär det är bäst för alla och snart vankas det flytt för dom.
Jag har hunnit städa och laga matlådor till imorgon. Nu ligger jag i soffan med snarkande katt i facet, denna knäppa lilla varelse. Det har varit full rulle hela helgen så nu kanske hon sover inatt istället för att böka runt under mitt täcke! 
Fr.o.m imorgon kommer jag vara i verkstan på heltid, så skönt att få lite stabilitet i tillvaron :) 
Jag slutade ju med tabletterna för ett tag sen i hopp om att magen skulle bli bättre, och den har skött sig exemplariskt! Ångesten har jag ju både med och utan piller så då kan jag lika gärna ha det utan..
Vi ska även åka och hämta en bil imorgon som jag ska få göra iordning, ska bli kul!

Nu är det snart nattinatt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback