En veckas nedräkning

Godmorgon världen!
Idag är det söndag, dvs en vecka kvar tills det är dags att julpynta :) känner jag mig själv rätt är jag nog redan färdig till söndag. Jag har stora planer! Idag ska jag och Wiggo åka med Alexandra till Ikea, måste ha lite småprylar.. Sen blir det nog även en fika kan jag tro! Eftersom Novalie har A6-förbud så stannar hon hemma med Tom.

Också var det det där med amningen.. Inte ens efter 6 timmars sömn och matvila från lillemans sida så lyckades mina tuttisar mätta honom :( nu till morgonen fick det bli amning + ersättning.. Jag gillar inte riktigt det här, för jag vill verkligen amma!
Jag vet ersättning är lika bra bla bla, och det är ju jättebra att det finns! Novalie fick också ersättning efter ett tag, men hon var nog 3 månader när det inte funkade längre..
Men funkar det inte så funkar det inte :(


Kommentarer
Postat av: Jennie Svahn

Tråkigt när det inte vill sig!! Jag önskar att jag kunde ammat längre men som sagt jag ångrar inte en sekund att jag slutade då både hon o jag blev harmoniska igen!!
Tack för låttipset, det blev en fin avslutning på dopet igår!!

2012-11-25 @ 11:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback