Dagens idiot

Eller det är inte bara dagens idiot, det är alla dagars idioter!
En sak jag alltid stör mig på när jag ska tanka bilen är dom som förstör kösystemet.. Är det så svårt att vänta på sin tur? Varför måste man åka runt och ställa sig åt andra hållet?
Jag tror det finns en anledning till att det oftast är pilar i backen och markerat med infart och utfart.

Har precis tankat bilen. Alla kommer från samma håll men 2 idioter kör runt. Efter en stund kommer fler bilar, men just dom pumparna kan ju ingen ställa sig i kö till, för då kommer ju inte idioterna ut!


Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till tre små troll

Än är inte den sista idioten född! <3 :P

2012-05-03 @ 22:15:18
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback