Jag är inte trött!

.. skrek hon och tio minuter senare däckade hon på katten i soffan. Ja hon är väl rolig lillfisen!
Idag har varit en okej dag, bortsett från att Novalie skulle kliva upp 04 och se på barnkanalen, jo tjena 2 timmar innan dom började sända. Fick lura tillbaka henne till sängen med en flaska välling så sov vi några timmar till! När vi väl kommit upp och fått på oss kläder och gjort oss iordning så sopade vi av pärlan på uppfarten som var full i snö och brummade ner till storstaden för att lämna in lönelistan och fika med Alexandra :)

När vi kom hem igen låg det lite post i lådan, lite räkningar och lite reklam, och jaha ett brev från wetterhälsan (vårdcentralen). Jag var ju där i början av förra veckan av en annan anledning. Doktorn sa att dom skulle ta lite allmänna prover på mig, men att det säkert inte skulle vara nått. I brevet idag stog det att jag hade höjt antal vita blodkroppar, jaha och vad fan ska detta betyda nu då? En dunderförkylning på gång eller?
Ja det kan ju vara ännu en anledning till att jag är så groteskt trött för jämnan!

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback