Värme värme!

Idag har det jäklar mig varit varmt! Jag har börjat se ett mönster nu dom senaste dagarna på vädret, först på morgonen blåser det aset ute så det är jättekallt men då åker man bara en sväng till Habot så är det vindstilla när man kommer hem och jättevarmt! Okej, det var iaf andra dagen det var så.. Jag lade märke till det imorse när vi kom hem från vårdcentralen efter att ha lämnat Novalies bajsprov. Nu är det bara att vänta och se vad svaren visar och det vore väldigt skönt om det finns något man kan göra för de här är helt galet, och nu när det börjar bli varmt med så behöver ju lillfisan den vätska hon får i sig!
Fördelen med det sköna vädret är att man kan vara ute och jag vet ärligt talat inte vad jag hade gjort om jag hade suttit i lägenheten i Bankeryd med den lilla vildingen?! Så tacka gudarna för att vi flyttade förra sommaren.
Här är det bara släppa ut henne i trädgården om hon blir för uttråkad!

Dagens skada: Novalie lyfte på toalettlocket av porslin och släppte det på sina små fingrar. Detta resulterade i en väldigt ledsen fröken, och då menar jag verkligen lilleskutt-tårar som sprutar 2 meter åt varje håll!
Stackars lilla barn vad hon ställer till det för sig själv. Efter gårdagens bravader ser hon ut som Rudolf med röda mulen eftersom hon landade på näsan, men i pannan är det inte så farligt :)

Tom ligger förresten ute på garageuppfarten under Buicken. Får se om han sover där eller brevid mig inatt!


Trött skruttunge som troligtvis har ont i fingret..


Kommentarer
Postat av: Sara 20år & tvåbarns mamma

Men lilla snurpan då, du får vaddera hela huset

2010-06-04 @ 21:56:43
URL: http://neccin.blogg.se/
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

grattis till vinsten i veckansblogg! :) Säg gärna till ifall du vill gästblogga :)

2010-06-06 @ 19:53:50
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback