Sammanhängande sömn in my ass!

Jag har varit dålig på att uppdatera, men ärligt talat har jag inte haft någon ork. Och inget att skriva om heller för den delen..
Kalashelgen har varit intensiv med besök och paketöppning så vi är lite halvslappa allihopa!

Novalie sov jättedåligt inatt så idag har det inte varit några muntra miner. Första gången vaknade hon strax innan 23.30 och då höll jag precis på att somna som vanligt! Då släckte jag läslampan och tog in henne till oss och det tog inte lång tid innan hon somnade om skruttungen. Andra gången vaknade hon vid 02 och då fixade jag en flaska välling och den luringen gick hon minsann på för sen sov hon jättegott i sin säng! ..ända till 05 då det var dags att vakna igen. Den gången vet jag inte ens vad jag gjorde om jag ens gjorde nått alls eller om jag bara låg i sängen och lyssnade på henne tills hon tystnade, för vaken var hon det minns jag minsann!
Vid 07 var det dags igen! Än en gång en flaska välling och sen sov hon som en stock. Till 09 och då gav jag upp och steg upp ur sängen!
Novalie var då hyffsat pigg men jag var helt förstörd! Det kan jag inte riktigt förstå..

Nu sover hon iaf och jag hoppas denna natten som kommer blir bättre än den som var för nu vill jag sova! Och det ska jag göra nu, klockan är 21.20. Bäst att lägga sig tidigt ifall hon ska hålla på likadant som inatt..
Lille karl sitter framför tv:n och tittar på Norska Hollywoodfruar. Då och då påpekar han vilket värdelöst och tråkigt program det är. Antar att det är för att jag inte ska ana att han tycker det är bra?! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback