Eftermiddag

Idag är det dags för Novalie ettårskontroll på BVC. Ska bli spännande och se om hon har gått upp något?!
Får även se vad denna läkaren har att säga om hennes mage, om dom ens bryr sig om att ta upp det med tanke på att hon är under utredning på barnmottagninen. Hon ska även få sin spruta och det lär ju bli spännande..
Efter BVC är det sen dags för sista föräldraträffen som varit där igenom men jag har inte bestämt mig för om vis ska gå eller inte. Jag har ju aldrig liksom "kommit in i gruppen" eftersom dom började redan under graviditeten och då gick jag i Bankeryd. Sen kan det ju bero på att dom flesta är mellan 30-40 så dom har väl inget intresse av att umgås med mig iaf. Är och andra sidan lite sugen på att gå dit bara för att se om det är nån av dom andra kidsen med superföräldrar har lärt sig gå än!
Vi får väl se..

Nu ska jag byta blöja på bajsmaskinen (för 3:e gången idag).. Liberos nya blöjdesign gör för övrigt att hon ser ut som et vandrande Kenonummer! 



Tror jag skiter i föräldraguppen.. Novalie vill inte sova nu innan så det är samma sak som att jag gör bäst i att låta bli!

Kommentarer
Postat av: sara - Mamma till Nova

Fin blogg, jättesöt liten tjej.

2010-06-07 @ 17:38:03
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/
Postat av: pubes

sv: jaha där ser man. så det betyder att jag aldrig kommer att få veta om dom sjunger som jag tror alltså?:/

2010-06-07 @ 21:16:58
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback