Biverkningar av sprutorna

Novalie är inte alls pigg idag :( hon är jättevarm och har 38,9 i feber.. Min lilla skruttunge <3 hon orkar inte ens resa sig upp i sängen när man kommer in och ska plocka upp henne och det gör hon alltid annars!
Jag har lagt henne igen för jag tycker det bästa är att sova när jag själv har feber. Jag vet inte om hon sover för det blir tyst en stund och sen låter hon (inte gråter, bara mmm:ar).
Vi får se vad det blir av denna dagen! Hon har fått en halv Ipren supp nu så jag hoppas febern lägger sig lite under dagens gång. Vill hon inte sova så blir det mys i soffan idag.

3 dagar kvar tills hon fyller 1! :)

Kommentarer
Postat av: Niccan

Stora tjejen!



och här är det 9 dagar kvar till Alexander blir 2...



Pratade lite med mamma och vi planerar ju att åka ner till High Chaparall nån gång under v.28-29. Då kanske vi kunde svänga förbi er? Så lillskruttarna får ses.

2010-06-08 @ 10:17:36
URL: http://niccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback