Working 9 to 5 (noooot)

Natten har gått jättebra med Elvis och Doris :) det blev lite morrande igårkväll från Doris sida men gamlingen tog det med en klackspark. Eftersom han var först till sängen blev det han som sov där inatt. När Tom åkte till jobbet släppte han ut Elvis så då kunde Doris ta över. Imorse låg hon och mös brevid kudden när jag vaknade!

Idag blir det jobb, jag börjar klockan 15 och slutar imorgon bitti 09. Hoppas att natten blir lugn så jag får sova lite för tanken är att vi ska åka till Ann-Sofie och Henrik imorgon på dan..
Innan jobbet ska jag nog åka förbi myrornas och skänka bort vår dator. Jag håller nämligen på att få ett seriöst psykbryt på den! Internet håller på och kopplar ner och kopplar upp så jag kan inte göra ett skit.. Över den lilla ikonen längst ner står det bara internetåtkomst saknas, men vad menas med det då? Det gör ju inte saken bättre att Novalie sitter på golvet och surar. Hon är jättetrött men förstår inte riktigt det!
Nu när hon blir sur och arg så har hon börjat slåss och det är sådär lagom roligt, för säger man till henne så blir hon bara ännu mer förbannad.
Det ska faktiskt bli rätt skönt att jobba, det är som rena rama semestern om man jämför med det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback