Tripp till storstan!

.. haha eller Jönköping iaf!
Det gick inte riktigt som planerat dessvärre. När jag kommer ner till Habo så inser jag att jag glömt fylla på spolarvätska, så vattnet som tjänstgjort dom senaste veckorna var stelfruset = Michelle såg inte vägen!
Jag som hade tänkt att åka upp till A6 och köpa dom sista julklapparna lite snabbt och sedan fika lite, men istället fick jag åka upp till pappa som fick försöka tina upp skiten, och det gick! Han hällde kokande vatten och spolarvätska i behållaren och sen blåste med hårfön på utsprutningssakerna! Helt otroligt..
Så sen fick farsgubben följa med till A6 ist! Klockan hade redan hunnit bli så mycket så alla julklapparna blev inte klara iaf så det får bli en tripp på onsdag med.. Ska befinna mig vid ingången klockan 09:50 för dom öppnar tio! Lite folk kanske tar sovmorgon iaf..

Uppdatering om natten då: Katatsrof!
Efter att ha pratat klart med Sara och fixat och donat lite så gick jag äntligen och la mig, skönt och få sova tänkte jag, slog på tv:n och halvslumrade.. Precis när jag håller på och somna ordentligt, vem vaknar då om inte Novalie?? Tio över 2 och jätteledsen!
Nu vet jag iaf vad det är, tänderna! Hon låg och gnodde i munnen och höll på så det antar jag att det är!
Stackars min lilla älskling :(
Hoppas hon får sova gott inatt (och jag md för den delen). Imorgon ska hon sova hos farmor och farfar så mamma och pappa får lite egentid. Det börjar bli dags nu efter 6,5 månad.. Vi hade tänkt gå på bio och gå ut och äta, men jag tror det blir att vara hemma ist. Mycket skönare!!

Ofattbart hur mycket man kan älska sitt barn <3



Kommentarer
Postat av: ~ Beatrice, en 22-årig mamma & sambo ~

Det hade varit jättekul att träffas på onsdag, men då ska jag & svärmor till BVC med Devin o efter det ska vi till hennes mor, alltså till min sambos mormor & morfar. Blir säkert jättetrevligt :) Vi får väl ta och skjuta upp det där fikat till efter jul verkar det som! Hoppas allt är bra med er annars! Kramar

2009-12-21 @ 14:46:29
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback