En helvetesnatt..

Jag skrev i gårdagens inlägg att jag var trött, men det är ingenting emot vad jag är idag!
Det var inte bara kvällen som var jobbig, även natten har varit en av dom värsta.. Jag trodde verkkligen att hon skulle sova resten av natten när jag gick och la mig igår, men tji fick jag!
När jag hade sovit i 45 minuter hade hon redan hunnit vakna 2 gånger! Så sista gången gjorde jag iordning en flaska välling och tog jag med henne in till oss och där brukar hon alltid sova gott, men inte inatt!
När hon väl hade ätit upp vällingen somnade hon men bara för en liten stund, kanske 20-30 minuter. Sen fortsatte hon att vakna 1-2 gånger i timmen fram till klockan 6 imorse då hon fick ersättning, sen sov hon (kors i taket) hela 3 timmar innan hon vaknade igen!
Idag är jag mer eller mindre som en zombie och Novalie är gnällig och kinkig och ingneting duger.. Tänkte vi skulle gå och lägga oss om en stund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback