Fördelar och nackdelar

För snart två år sen träffade pappa Eva, inte en dag för sent efter att ha varit ensam så många år.
Nackdelen är att dom kanske dricker en aning för mkt, men hade inte Eva kommit in i bilden hade jag inte fått mina "syskon".
Jag har alltid varit ensambarn och alltid önskat mig syskon som jag aldrig fått.
24 år gammal kom dom, ett helt gäng dessutom! :) och jag gillar dom allihop! Närmast har jag kommit Marie, en tokig och lite halvgalen tjej med hetsigt humör och en smula adhd <3 vi har klickat från början och även fast vi är så olika är vi nog ganska så lika ändå.. 
Synd bara att dom bor så långt bort, men desto roligare när dom kommer! I vår ska jag försöka åka upp till dom och passa på att hälsa på farfar :)

Dags att försöka sova! Inatt boar jag och Malte på Sara och Jonnys soffa och barnvaktar sovande Dante. Dom behövde komma ut lite och Fredrik jobbar hela helgen.. Dom har ställt upp så mkt för mig så att sova några timmar på deras soffa är det minsta jag kan göra! :)


Malte och Opie tidigare ikväll
Så skönt att han går så bra ihop med andra hundar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback