Bästa helgen på länge!

Denna helgen har varit jättebra! Barnen har varit lugna, Wiggo inte så trotsig och Novalie har inte varit så uppkäftig som hon kan vara :)
På fredagkvällen fick Novalie välja vilken mat hon ville och valde fisk, potatis och äggsås.. Jag trodde hon skulle välja tacos eller pizza! Men så fick det bli, sen hade vi fredagsmys. Jag och Novalie tog även det efterlängtade badet som jag lovat henne sen hon gipsade benet, men nu är det borta!!
Igår lekte Novalie med Alva i stort sett hela dagen och jag och Wiggo var på upptäcksfärd i Fagerhult med Malte. Efter maten sov han middag och sen åkte vi och köpte godis! Sen var det ju superlördag på tv som Novalie gärna vill se och sen var det mello med snask!
Nu på morgonen gick jag och Wiggo elljusan med Malte :) tur vi gjorde det så pass tidigt för usch vilket väder det blivit nu! Trots det är Novalie och Alva borta vid skolan och leker, skönt att hon gillar att vara ute! Hon är verkligen inget tvbarn..
Snart dags för mat, det blir älgstek, potatis och sås och sen blir det mys resten av dagen! Ikväll åker dom till Tom igen :( 
Mina underbaringar <3











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback