tiden går så fort.

En månad kvar tills det är dags för flytt. Det ska bli skönt att komma tillbaka till Habo, samtidigt som det känns fruktansvärt jobbigt :( jag vill men jag vill egentligen inte om ni förstår vad jag menar? Något var tvungen att hända för att jag och Fredrik ska kunna fortsätta att älska varandra för det gör vi verkligen och det vill jag fortsätta med! Jag ser det inte som en för-alltid-lösning men just nu är det nog det bästa..

Idag har det iaf varit babyshower för Sofie som ska ha närsom :) får nog lov att erkänna att det var bästa kvällwn på länge! Efter att ha suttit hemma med sjuk och febrig Wiggo hela förra veckan var det skönt att bara komma hemifrån och få umgås med vuxet folk!
Sån fin och rund mage hade hon <3
hade jag inte haft bättre förstånd så hade jag velat ha en till. Men som tur är har jag det och nöjer mig utmärkt med mina troll!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback